Brcnclha Yanıtınızı yeni gördüm kusura bakmayın, ilk başta 15 günlükken 7 damla verdim günde iki kez ama saatleri düzenli olmalı ben öyle farkettim düzenli verince daha iyi sonuç alıyoruz sonra bir aylığı geçmeye başladı 15 damla verdim tek sefer de şuan 3. Aya girdik müdahale etmeden kendi yapıyor ama tabi ayaklarını kendi hareket ettiriyor yada ben oynuyorum bazen bacaklarını çekip bırakıyorum karnını ovalıyorum sancısı olmasa da