hepbahar123 7 aylik oglum dun bexsero yaptılar ama aşırı huysuz sizin nasıldı . Zaten memlekete gittik geldik düzeni bozulmuştu Yarim saatte bir ağlayarak uyanıyor bir de bu aşı eklendi ki berbat halde oğlum ne yapacağımı şaşırdim
Mrs_Mert hepbahar123 bexero biraz ağır bi aşı. Aşı yerini alkollü pamukla ovabilirsiniz ve soğuk uygulama yapabilirsiniz. Doktor bize öyle söylemişti ve iyi de geldi. Üzerine basmada zorlandı kızım hatta hafif de bi şişlik oluyo. Birkaç güne geçecektir
hepbahar123 Mrs_Mert bana da söyledi ama ayagina bastı sorun olmadi o konuda buz uygulamadik biz de o yuzden ama çok huysuz calpol verdik mecburen iki akşam . Etkisini kirar mi agrı kesici acaba
Mrs_Mert hepbahar123 ağrısını dindirir ama aşıya olumsuz bi etkisi olmaz heralde yine de bi bilgim yok. Buz uygulayın bence o da çok rahatlatıyor