Bnim oglanda 8 aylik cok kotu ısırıyor ya emzirmek istemiyorum artik gece ansizin isiriyor gunduz ısırıyor çok kotu ya kesmek istiyorum onu da nasil yapicam bilmiyorum zaten beslenme sekli mama ek gida sutum az ama uyurken felan veriyorum ama arrik dayanamıyorum bende 🤦