Anneler merhaba bebeğim 6+22 günlük. 4. Aydan beri uyku problemimiz bitmedi hele son günlerde aşırı yıpranmış durumdayım. Minicik bebek nasıl saatlerce ayakta duruyor şaşırıyorum. Memede uyutup beşiğine yatırıyorum. Önceden uyuyan bebek şimdi uyumuyor. Sabah 8 buçukta uyandı 1. Uykusunu öğlen 1 de 45 dakika uyudu bu saat oldu uyutamıyorum asla. Uykusu çok var belli ama ısrarla uyumuyor. Siz neler yapıyorsunuz bizim durumumuzda olanlar var mı 😭