Kızlar kafayı yiyeceğim bebeğim kız 7,5 aylık Geceleri yarım saatte bir ağlayarak kalkıyoruz karnı tok bir sorun yok diş de sen bu süreç bu kadar zor olmamalı doktora götürdüm bir şey yok Yarım saatte bir sürekli ağlayarak kalkıyoruz ve memedeyiz emmiyoruz emdiği zaman da uyusan yine uyunuyor ayağıma alıyorum ayağımda sallamak zorunda kalıyorum Zor Bela uyuyor beşiğine koyuyorum Kıyamet ağlıyor evde Yer değiştiriyorum salona getiriyorum başka odaya götürüyorum yere yatırıyorum yok Yok olmuyor gece emzirmelerini bırakmak istiyorum ama şu süreç doğru bir süreç değildir diye düşünüyorum ki zaten normalinde de durmuyor arabada uyuyan Duran bebek mümkünatı yok Arabada artık durmuyor uyumuyor üç günden beri arabada yolculuk yapıyorum Kısa kısa seyahatler hiçbir şekilde durmuyor gündüzleri sürekli mız mız mız ağlıyor uyumak istiyor yüzünü gözünü sürekli ovuşturuyor uyutuyorum yarım saat sonra uyanıyor Anlayacağın kafayı yiyeceğim öneriniz var mı Ne yapabilirim Artık gücüm kalmadı havalar zaten çok sıcak gece uyku yok gündüz uyku yok keza Ben de aynı o şekilde Tabii öneriniz var mı Allah rızası için bir yardım edin bana