KaptanMarvel Bilemiyorum ki. Kenarları tutarak adimlamaya başlar 2 3 haftaya kadar diye düşünüyorum. Ama tamamen yürüme moduna ne zaman geçerler kestiremiyorum. Kızım 10,5 aylıktı yürüyordu. Paytak paytak düşe kalka. Sonra tamamen yürümeyi öğrendi baya yürüyordu doğum gününde.