Ayb Cemrem19 merhaba tek günde doz aşımı olmaz d vitamini için düzenli doz aşımı ile birikim olması tehlikelidir endişe etmeyin Sevgiler
Jelibon Cemrem19 bir şey olmaz canım. Tesadüf ki ben de alt alta postlara bakarken bir anda bugün hiç vermediğim geldi aklıma, tam o anda bu post çıktı karşıma😂
Mrymrn Cemrem19 doktor günde bir kere ver deyince unutup iki kere versem ne olur merak ettim dedim birsey olmaz ama kesinlikle unutma bir ver dedi
Benimoykum Sinifcianne canım doz aşılmaması gerekiyor ben aynı şekilde bi durum yaşamıştım bebeğim 12 günlükken bir sürü kan tahlili yapıldı dikkat etmek gerek malesef 😞 Ertesi gün tekrar verme demişti doktorum
Wyz Cemrem19 ben d vitaminini 3 damla veriyodum doktor kontrolunde 6 damla ver sen demisti birden iki katina cikardi damlayi bebeğim 5 6 aylikti o zaman olsaydi bize olurdu heralde😊