Bebeğim 2.5 aylık doğduğundan beri emme problemi yaşıyoruz. Verimli emmiyor gibi geliyo. Bu problemi düşünme sebebim sadece emzirmeyle gittiğimde 3 günde 120 gram vermişti kızım. Probleme sebep olacak bütün ihtimalleri internetten araştırdım bize uymuyor. Bugün aklıma şu geldi ben elimle göğüsümü sağarken göğüsümün kahverengi bölgesi çok büyük ve en geniş yerinden sağdığımda çok süt geliyor ama bebeğim tamamını ağızına alamıyor bir kısmı dışarda kalıyor. Onun alabildiği kısımdan bastırınca daha az süt geliyor. Acaba sebebi bu olabilir mi. Yoksa sütüm var biliyorum. Tecrübeli olanlardan bilgi almak istiyorum.