Cesaretli22 40ım çıkalı 3 gün oldu kanamam bitmişti tamamen banyo yaptım ibadetlerime başladım bir birleşmem oldu sonrasında 4 5 saat sonra açık pembe kanamam geldi acaba gusul almadan namaza devam edebilirmiyim özür sayılıyormuş ya 40 dan sonrası