Ozcan98 Bebeğim 14 aylık ayak ucuna basıyor hala destekle yürüyor hastaneye götürdük ve egzersiz yaptırıyoruz iki hafta sonra tekrar gidicez normal mi düzelir mi yada bunu yaşayan var mı