Sizde de ani bir değişim oldu mu kızım 13 aylık oldu ama bu ara beni bezdiriyor 1 yaş sendromu sanarsın 2 yaş ayy ölüyorum yetişin nasıl davranacağımı şaşırdım sizde durumlar nedir herşeye ağlıyor herşeyi oynamak istiyor vermeyince çığlığı basıyor tam bir zilli kız🤩😂😞🥺karışık duygular içindeyim başgelemiyorum yardımmm🌸🌸🌸