Nevarebeka1 8 aylık bebeğim kaka yaparken zorlanıyor zaman zaman aglıyor kabız değil ama koyu kıvamlı kakası kayısı vs yedirdim hala aynı
Hemkedilihembebeli Nevarebeka1 benim oğlum da öyleydi, ıkınarak kıpkırmızı olarak zor yapıyordu. Kayısı fayda etmedi. Kuru kayısıyı haşladım, yogurt ve yulaf la veriyorum 2 gündür düzeldi şükür
Nevarebeka1 Hemkedilihembebeli kuru kayısı yulaf yediriyorum bende sık sık yapıyor (sanırım yarım kaldığı için) ama hala ıkınarak ve katı 2 gün verdim yarında versem sorun olur mu acaba
Hemkedilihembebeli Nevarebeka1 bilemiyorum ama ben 2 kayısı 1 hurma kaynatıp az suda, suyuyla beraber de veriyorum yogurtla o da işe yarıyor olabilir