Zeyzey133 bende normal doğumdan sonra bi kere olmuştum çok kötü gerçekten sizi anlıyorum zeytinyağı kayısı erik hepsini denedim ama çok fayda etmedi bana az yapıyordum ve canım yanıyordu kan geliyordu YouTube da video izledim sabah aç karna 4 su bardağı suyu bi sürahiye koydu içine de kaya tuzu attı ve aynı şekerin çayda çözüldüğü gibi çözdü karıştıra karıştıra 10 dk 4 su bardağı suyu aç karna içitiğini söyledi denedim midemin bulunacağını bildiğim halde ki keza öyle oldu aşırı zor içtik 10 dk içinde ama bitirdim videoda yarım saat diyordu evden çıkmayın diyordu 1-1.5 saat sonra afedersiniz patır patır döktü ne var ne yok aşırı rahatlarım bide geceden bi tane inciri zeytinyağına koyup sabah da aç karna onu yiyin diyorlar bi yakınım de onun faydasını görüyor