Livademir sebepsizce ateşi çıkıyorsa. 6. Hastalık diye bi rahatsızlık geçiriyor olabilir. Bu sebepsiz olan bişey genelde 1 hafta kadar sürüyor zaten. Sonra vücutta döküntü olmaya felan baslıyor. Vücudu benek benek kızarıyor, Ateş yapıyor evet ve kolayda düşmüyor. Ama bu bi sebepten dolayı gelen bişey değil. Rahatsızlıgın adı 6. Hastalık. Korkmayın. Kızımda yasamıştım ateşinden dolayı agzının içinnde 2 tane uçuk bile çıkmıştı 3 gğn emmemişti. Enfeksiyon riskli veyahut baska bi rahatsızlık geçirdiyse ondanda olabilir.