Çünkü günlerdir kızımın ateşi 38-39,8 arası doğumdan beri gittiğimiz doktora mesaj attım ateşi çok yükseldi getiriyim diye gerek yok evde düşürmeye çalışın ddi çok ciddi bir ateşti o başka bi doktor buldum gittim oda muanesi gayet normal viral enfeksiyonu var ama telaş yapmayın ddi tamam ddim eve geldim kızım bir yandan kusuyor bir yandan ishali var tekrar gittim imünolojiye gidin ddi oraya gittim doktor acaba bağışıklık sisteminde bozukluk olabilirmi diyor hepsi şaka gibi demi kızım prematüre doğdu başka bir doktorda çok zayıf mamaya başlamalısınız bence ddi halbuki ilk halini görenler nasıl böyle kilo aldı diye şaşırıyorlar çünkü çok küçüktü kızım dün gittiğim doktor Allah razı olsn baktı kanda enfeksiyon varmış serum taktılar detaylı tahlil aldılar haftaya bakıcaklar