hansmomm öncelikle kolikse maalesef zamandan başka çare yok. Bir kolik annesi olarak söylüyorum. Tabi kü insan elinden geleni yapıyor. Bende sma optipro, aptamil conformil, aptamil pronesyneo kullandım. Hepsi daha beter yaptı. En son bebelac golda geçiş yaptım çocuk rahatladı. Ama mama da damla gibi şans işi. Her bebekte farklı oluyor. Maalesef deneme yanılma ile ilerleniyor.