SareLinaM Umayinannesi21 hic bir sey yemiyorum nerdeyse ama.farkeden birsey yok bende ne yapacağımı şaşırdım bugun birlikte agladk resmen
SareLinaM Umayinannesi21 54 gunluguz,sab simplex kullaniyorum bir de probiyotiğin iyi geldigini soylediler ona başlıycam siz?
Umayinannesi21 SareLinaM bence olmuyor ama bırakmaya da cesaretim yok 1 haftadır kimyon çayı içiyorum biraz da olsa rahatlatıyor gibi onu deneyebilirsiniz bebeğe de verilebilir yazıyorlar ama ben vermiyorum sadece kendim içiyorum
SareLinaM Umayinannesi21 kimyon cayini denedim hatta kızımda verdim size iyi geldiyse humana nin kimyonlu rezenesinvar onu tavsiye ederim onu demliyorum 5-6 cay kaşığı kizima veriyorum kalan fincani ben içiyorum