Robinson merhaba , benimde oğlumda 2-3 aydır topallama var ingilteredeyim burda henüz bi teşhis koymadılar. Türkiyede kalça kemiği yumuşaması denmiş yinede tam olarak hastalığın adını bilmiyoruz .20 gün sonra tekrar götürücez türkiyeye. Sizin çocuğunuz nasıl oldu şimdi geçti mi sonradan bi teşhis konuldu mu ? Arama yerine topallama yazınca bu post çıktı