Merhaba aileler arasında ve birkaç arkadaşın katilimi ile 15-20 kişilik bir doğum günü olacak kızımın menüyü su şekilde oluşturdum. Sizce nasıl size de fikir olsun bana da farklı fikirlere açığım çok gelebilir menü gereksiz dediklerinizi de değerledirecegim :
Yaş pasta
Bafra pidesi 🤭
Patates salatası
Mercimek köftesi
Sarma
Elmalı kurabiye
Çikolatalı kurabiye çeşidi kayinvalidem yapacak
Amasya çöreği