Merhaba bebeğim 8 günlük ilk iki gün kakasini yaptı ama baska yapmadı sarılık artmasin diye doktorun verdiği mama veriyorum emziriyorum ilk zamanlar cok emmedi tutamadı simdi tutuyor emiyor ama kaka yapmadı Gazi çıkıyor gaz sorunu yok hatta emerken bile gazını çıkartıyor sizde yaşadınız mi doktor da normla dedi ama 14 güne kadar normal dedi