6ay 6 günlük bebeğim, normalde gündüz iki üç kere yatar 30- 45-1 ile 1,5 saat arası değişirdi uykusu kendisi dalardı sakin dururdu gece ise 00.00 07.00 arası genelde full uyurdu bir aydır oğlum gitti başka bi bebek geldi gece 2 -3 saatte bir uyanıp 1 saatten fazla emip saçma sapan ağzından meme çıkar çıkmaz uyanır gündüzün zaten berbae en fazla 40 dk iki üç kere zorla yora yora uyur. Kendi kendine asla yatmıyor beşiğine bıraktığım an kriz geçirip ağlıyor elleri sürekli ağzında ağzıda aşırı sıcak acaba diş çıkartma belirtisi mi böyle berbat bişi olamaz. Düzenimiz berbat oldu bide çalışıyorum inanılmaz kötü bir depresyona girdim geçecek mi bu günlerde ??? 😥😥😥😥