Ecm93 2 aylık bebeğim var geve sıkıntı yok ama gündüz uykusu olmasına rağmen bir türlü uyumuyor bunu yaşayan var mı?
atlasask Ecm93 ay bende de aynı sorun var gündüz uykusunu alsın diye başında bekliyorum uyanacak gibi oldukça sallıyorum ki biraz sakinleşsin . Ben de burda bekleyeyim de neler yapabiliriz bakalım 😊
Elife05 Benimde bebeğim okı aylık bızdede durum aynı gunduz uyumuyor kucaktan ınmek ıstemıor.ne iş yapabılıorum be yemek.sureklı kucskta sıkvsıkta emmek ıstıor bırde :)
Ecm93 Demekki hepimiz aynı durumu yaşıyoruz bir dönem sanırım bu uyku gözünden akıyor gözler oluyor kıpkırmızı uyuyor sanıp tam koyuyorum bir bakıyorum gözleri açmış
ilknur0403 Hafta atağı olabilir. Sıcaktan kaynaklı olabilir bir çok etkeni var ataklarını takip edin yine uyutmaya çalışın ama önce sakinlestirin ve mümkünse rutin olusturmaya başlayn uykudan önce hafif egzersizler karın üstü vs kitap okuma rutini sırasıyla her seferinde yapın.. zamanla rutine alışacak. Geciyor ama bu günler merak etmeyin😊
Elife05 Okadar yorgunum ki ne rutın oluşturxak dermanım var ne uyutacak halim.ınsan tek olunca daha zormuş bu iş.gececek mi aylar mı surecek bılmıorım ama ben bıttım🥹🤦♀️