Kızlar bebişim 20 günlük asm’deki ebe hemşiremiz 1 haftalıkken serum fizyolojik önermişti yenidoğanların burun kanalları küçük olduğu için arada açmak gerekir dedi. Oğlum çok ağlayan bir bebek ama uyurken vs bir burun tıkanıklığı yok. Yine de yapmalı mıyım rahatlar mı acaba? Çok mu erken bilemedm