Bebeğime birkaç gündür ishal var, dün de çişinde hafif bir turunculuk vardı. Başka bir belirti vesaire yok. Randevu aldık ama perşembe gününe. Su kaybı olmasından endişeleniyorum. Sık sık emzirmeye çalışıyorum ama yine de içime sinmedi. Doktorlardan böyle bi durumda su verme önerisi alan var mı acaba?