Merhaba ben yurtdışındayım oğlumun kimliği gelince türkiyeye yaklaşık 2 3 haftalığa tatile gideceğim. Bebeğim yaklaşık 3.5 aylık olacak. Sünnet yaptırmak istiyordum ama süreç nasıl geçiyor bilmiyorum birazcık dinlenmeye de ihtiyacım var acaba seneye yazı mı beklesem yoksa hemen halletsem mi gidince ?