Azerr Kızlarrrr biberon sterilizasyon cihazı alcam kullananlar yazabilirmi hangisi iyi chico kurutmuyor yazmış çoğu alışveriş yorumlarımda
Deletedmom_33 Azerr We well kullandım ilk 3 ay gayet iyiydi. Şu wsb 160 olan model sanırım. Ben almadım görümcemin arkadaşından aldım o kullanmıyor oğlu büyük diye
Beycaamommy bambiii sterilizasyon bittikten sonra kapağı kaldırmanız gerekiyor fazla buharı çıkınca kuruyor hemen