Seyma69 Hanımlar 5 ay 15 günlük ikizlerim var. İkizlerimden bir tanesi nefesi boğazında kalıyor gibi. Hani boğazımızda bir şey kalır hıh hıh yaparız onun gibi. Akciğer filmi temiz çıktı. Hiç böyle bir durumu yaşayan var mı
Seyma69 Gayet mutlu bir bebek ama nefesi boğazında kalıyor gibi ve bunu günde 40 50 defa yapıyor. Yarın randevumuz var
Song Haberlerde izlemiştim nefes borusuna birşey kaçmış cocugun astım sanmışlar hatta olana bile başlatmışlar,oyle herhangi bir şey tutma gibi olay olmadı degıl mı Allah korusun ınsallah gecici bir sırectir
Seyma69 Şuan ek gıda sürecinde değiliz . Sadece anne sütü ile besleniyor, o şekilde bir şey kaçmış olabilir mi. Ve o durumu yaşarken karnını içeri çekiyor. Beslenmesi falan da çok güzel hareketleri de çok iyi.