Bebegmveben3 kalabalıktan büyümediğinden, benim bebeğim ve biz eşim üçümüz tekiz oğlum 6+2 günlük ama hep eşimin babasına gidersik orasıda çok kalabalıktı sonra alıştı, herkese gider rahatlıkla karnı tok alto temiz ise oynar. Ama bebek sesi olunca asla uyumaz bende ona alıştıramadım yatamıyor baska evdr ses olmamalı bizim evdede öyle özellikle gece uykusunda hiç hareker etmiyoruz