Aselmiran geçenlerde İzmir dikiliye gittik eşim ve 9 aylık kızımla aterna hotele biz memnun kaldık calisanlari da çok güler yüzlü. hem denize yakın hem de yemek yiyebileceğiniz restoranlar yakın her şey ayağınızın altında sadece kahvaltı dahil hotelde tavsiye edebilirim