Begum_eda123 annem sen ben aynıyız hahahah😂😂😂 benim de öyle yaş 23 fırçalamama rağmen çürüyor dişerim en önemlisi ön dişimde çürük var bende 30 yaşı ya görürüm ya görmem dolgu kanal tedavı uğraşmıyorum artık direk çektiriyorum yapacak birşeyim yok dolgu da düşüyor bir zaman sonra yine aynı agrı acı Çek dur