Mihrimahim16 NamelesS Ayaklarımın üzerine çok zor basıyordum acıyordu ve bütün vicudum da benek benek kırmızı lekeler vardı… Midem taş gibiydi yemek yiyemez hale gelmiştim ☹️ kardeşim de de Kawasaki hastalığı çıktı… Çok şükür hastanede tedavi ile atlattık…
NamelesS Mihrimahim16 Merhaba banada lökositoklastik vaskülit tanısı konuldu, ne tedavisi uygulandı acaba size iğne mi?
Mihrimahim16 NamelesS hastanede yattım bir sürü ilaç verdiler canım sürekli serum takıldı Parça aldılar 2009 da oldum pek hatırlamıyorum.. kortizon tedavisi görmüştüm