Çok sevgili anneler. Biliyorum çoğumuzun en büyük sorunlarından biri uykusuzluk. Bebeğine ağlatmadan uyku eğitimi verebilen birisi var mı?? Benim kızım 4 aylık ve çok geç olmadan şimdi uyku eğitimi vermek istiyorum ama ağlamasına cidden dayanamıyorum (ki babası benden de beter bana kızıyor ağlatma çocuğu diye) ama bunu onun iyiliği için istiyorum. 2 gündür Tracy Hogg’un yatır kaldırını deniyorum çok ağlıyor yerine bırakınca. Normalde ayakta sallayarak uyutuyorum. Başka nasıl ağlatmadan uyutma yöntemleri var paylaşır mısınız lütfen 😓🙏🏻🥺