Merhaba
Kziim 12 ay 18 günlük gayet sağlıklı mutlu sakin ama hareketli bir kızım var 2 hafta 1 yaş kontrolumuz de doktoru vajinasinin yapışık olduğunu ve cerrahi müdahaleyle açılması lazm dedi bende gittim önerdiği doktora açtı ama cerrah vajinasinin özel noktasının yaşına göre büyük olduğunu ve bunun araştırması gerek dedi usg istedi hiç bisey cikmadib Allah şükür endokrin yönlendirdi gittik doktor özel bir prof kendisi ve tahlil istedi tip fakultesi yönlendirdi yaptırdık ve böbrek üstü bezindeki bir hormonun 0.9 olması gereken değer 20 çıkmış yüksek dedi tekrar araştırma için 6 tüp daha kan alın di kziimdan yine aynı sonuç çıktı ve açıkçası bu durum beni çok korkutuyor yarın bizi çağırdı sabah 9 tip fakültesinde olun dedi uyarı testi yapılacakmış kızıma damar yoluyla ilaç verip hormonları bakacaksın doktor son kan alınacak ve sonuç yine yüksek çıkarsa 1 yaşındaki melegim ömür boyu ilaç kullanmak zrnda kalacakmış aranız da doktor yada hemşire varmi bilgisi olan korkuyorum kızımın canı çok yandı kanlarda onu o şekilde görmeye dayanamiyorum ağlarken yarın o ilaç verilirken ben kızımı nasıl sakinleştirici onu bile bilmiyorum nolur kziima dua edin 🙏🙏