Mercan28 bhtsizbdvi nerdeyse hiöbşşey yemiyorum iki tane damla kullanıtoruz yinedd çok gazlı geçmiyoq
[silindi] bhtsizbdvi kimyon hümana çay semiz otu tüketiyorum iyi geliyor bizimkine ama bi yoğurt yiyeyim, süt içeyim kuduruyor. Aynı yiyeceği iki üç kere üst üste tüketip , takip edip onu yemeyiverir aksi halde dediğin gibi yapma yanarsınız😅
SunnyG Ne yerden ye gaz olacak ki zaten. Ben yiyorum her şeyi artık bıktım googlea o yenir mi bu yenir mi yazmaktan