Kızım bronşit dendi 6aydır Selçuklu tıp çoçuk alerji gidiyorum ama çocuk bişy yok kulak burun görsün alerji yok dediler ama kızım hasta olunca beyhekim çocuk doktoru götürdüm astım oldugu sag akciğer tıkalı oldugu söyledindi alerji görmesi lazm dendi konya iyi bir alerji doktoru var mı 2yaşında kızım