Kbse Ya inanamıyorum ya civilde marketlerde çoğu yerde sma optipro 3 800gr 240 TL olmuş aniden nasıl artıyor bu kadar aklım almıyor ya
Azramina Kbse Evet ama bazı marketlere zam hala yansımadı. Bebelac Gold 190 TL olmuş 800 gramı . Buradaki markette hala 150 o yüzden ben de üç kutu stok yaptım daha fazla yapamadım bebeğim her an mamayı da reddedebilir çok hevesli içmiyor
Lulemom Kbse az önce baktım sma ya zam gelmemiş heralde dedim kendi kendime. Nerde bu fiyat. Bi tek migrosta zam gelmiş. Diğer marketlerde e bebekte yada internette falan aynı fiyat değişmemiş
Kbse Lulemom hep civilde alıyorduk eşim bilmeden 2kutu almış 240tl ye oğlumun maması bitti diye ebebege baktım 150tl 6tane aldım mecburen
livanurvealpinannesi61 Kbse ben 1 ay Olcak evolvia kullanıyorum 200 TL ye aldı eşim aptamil de 800 gr 200 TL ipa kilpa ebebek uygun oluyor. Yada İnternetten alın.