Bebeğim 1 aylık şu an idrarinda enfeksiyon çıktı doktorumuz da ultrason istedi ultroson sonucuna göre bobreklerin de genişleme var dedi ve sınırdaymış böyle bir şey yaşayan anneler var mı lütfen yardımcı olun psikolojik olarak çok kötüyüm bebeğim anne karnındayken böyle bir şeyle karşılaşmadik cinsiyeti de kız bebeğimin