Kızlar benim kızım doğduğundan beri gündüz az uyuyor yarım saat en fazla bir saat şimdilerde 2 saat arayla uyutuyorum yine aynı gün boyu sürekli kafasını kaldırıyor kucakta olmak istiyor mızmızlanıyor uyumadığı için haliyle yoruyor beni gece uykusu desen sık sık uyanıyor sabaha kadar 4-5 kez uyanır 6-7 arası da tamamen güne başlarız 🤦♀️Uykularını uzatmak için ne yapmam gerekir az büyüyünce düzelir mi yoksa böyle mi dewam eder 🤔