Sfybsfyb bende asla inanmazdım ama 2 defa başıma geldi artık inanıyorum mc donalds tan dondurma istemiştim çikolata sosu kalmamış kalsın ozaman dedim gece inanılmaz şişlik ve sıcaklık oldu göğsümde,bir keresindede karpuz,aklımdan geçti geçti o gün yiyemeden yine aynı şekilde düğüm gibi oldu göğsüm belki rastlantıydı ama inanıyorum artk 😂