mummy Merhaba anneler bebeklerimize suyu ne ile veriyosunuz biberon ile mi yoksa alıştırma bardakları ile mi bebeğim 6 aylık biberon ile veriyorum acaba alıştırma bardakları alsam mı?
Deletedmom0015 mummy ben aldım bıberon hiç kullanmadım hedıye suluk vardı onu kullanamadı bogazında kalıyordu avent aldım artık bogazında kalmıyor ama sureklı yere atıyor
Deletedmom275 mummy Ben Aventin alıştırma bardağını aldım ama oğlum hiç sevmedi. Boşuna almış olduk, normal bardaktan su içmeyi daha çok seviyor. Çok para vermeyin derim ☺️
elffaltn mummy ben aventin alistirma bardagini aldim simdiye kadar kasikla veriyodum ama artik alistirma bardagindan iciyo ve daha severek iciyo sanki
Beyzan mummy her bebek farklıdır elbet ama ben biberon ile başladım suyu çok sevdi oyuna çevirdi bolca içti. Ben seviniyordum. Sonra bi anda meme ucumu emerken sündürmeye ve ağzında gevelemeye başladı. Araştırınca biberon yüzünden olduğunu anladım hemen alıştırma bardağı aldım wee baby nin hem uygun fiyatlı hem de asla akıtmıyor. O sayede hem suyu dökmeden içiyor hem de kafa karışıklığı gitti suluk ile meme ucunun farkını biliyor.
mummy elffaltn biberonla verdiğimde de içiyor ama acaba alıştırma bardağını kendisi rahatça tutar mı diye düşündüm avente damlatıyor diye duydum siz öyle bir şikayetle karşılaştınız mı
elffaltn mummy yo damlatmiyor avent yazisi tutma yerlerinin ortasinda kalacak sekilde kapatinca damlatmiyor oyle yorum yapanlar muhtemelen tam oturtamamistir. bazen cantama atip cikiyorum hicte damlattigini gormedim. Biberonlada icirebilirsiniz evet ama mamayi biberonla iciyo suyu farkli sekilde icsin istedim ben iki eliyle tutup icmeye calisiyo falan iyi yani tavsiye ederim
mummy Deletedmom275 Maşallah Allah bağışlasın o zaman ben bir süre biberon ile devam edip büyüyünce bardağa geçeyim☺
melis_duru mummy biberonla veriyordum, 8 aylık oldu alıştırma bardağı aldım 3 gün oldu ama daha alışamadı kendisi içmeye. Ama çabalıyor, bir de ben içirince içiyor, öğrenecek gibi
mummy melis_duru o zaman ben de biraz daha bekleyelim şimdilik biberondan içiyor büyüyünce de bardak alayım
Beyzan mummy hayır alıştırma bardağının en temel özelliği ucunun yuvarlak olmaması yani anne memesine benzemesin bebeklerde kafa karışıklığı meme reddi yaratmıyor.Ayrıca akışları genel olarak çok yavaş iyi bir ürün alırsanız ters çevirdiğinizde dahi akıtma problemi yaşamazsın
melis_duru mummy yani 6 aydan sonra kullanılabiliyor aslında, benim bebeğim daha alışmadı ama bilemiyorum belki sizinki alışabilir bir deneyin isterseniz