Dilruba_1 Mama fiyatlarına yine zam gelmiş şaka gibi fiyatlar el yakıyor artık ne zamana kadar artacak acaba
Lulemom Dilruba_1 ne kadar olmuş. Ben 2 gün önce internetten 4 kutu istedim. Fiyat aynıydı. Yeni mi zam gelmiş.
Dilruba_1 Lulemom Mizmizmyrtle ben de bilsem stok yapardım şimdi baktım yeni zam gelmiş sanırım hepsine.. eczanelerde daha da pahalı marketlerde yok bi de bazı mamalar
Lulemom Dilruba_1 migros ve eczanelerde devasa bi pahalı oluyo. E bebek yada bulunduğum şehirde yerel bi market var ordan alıyorum genelde. İlk kez internetten aldım ama iyi yapmışım sanırım
Dilruba_1 Metehanmomm4 golden goat migroslarda satılıyor mu acaba hiç bakmadım da denk geldiniz mi? Hipp keçi sütlü olanı 200₺ Anneogullll o da çok artmış sanırım
Zeynep_Akan EmirMom toplu alan eczanelerde fiyat uygun oluyo ben eczanede çalışıyorum 3 aydır izindeyim gerçi ama en son Bebelac Gold 130 kusurdu oralardan da bakabilirsin
Dilruba_1 Kir_papatyasiii ben de ordan alıyordum zaten zamları da orda gördüm trendyol vs daha da pahalı tabi.. şu an en makul e bebek gibi
Dilruba_1 livanurvealpinannesi61 e bebekte 189₺ olarak görünüyor evolvia aynen ya çok abarttılar muhtemelen daha da yükselecek stok yapmayı düşünüyorum artık ve alan var alamayan var gerçekten ☹️
Kir_papatyasiii Zeynep_01 kesinlikle cnm geçen gün eczanede sma iyi geceler maması sordum 220 dedi e bebek TE 160 tl