Kızlar sıcaklardan mi bilmiyorum ama elim doğru düzgün hiç ise gitmiyor. Çocuğum uyudugunda uyanmasın diye, uyaniksada ilgileneyim diye kendime bahane üretiyor gibiyim. Süpürge yapicam zar zor. vallahi kalkmıyor resmen biryerlerim. Benim gibi olan var mı ya. Nasıl birşeyler yapmak için proglamloulrsunuz kendinizi. Gözünüzü seveyim tek olamam heralde :d