2603 Huma_kus34 evet bebek kıyafetleri satılıyor diye biliyorum resim koy isteyen alır ya da dolap adresinizi söyleyin ordan da bakılır bol satışlar 🥰
ACS Huma_kus34 keşke satacagınıza kıyafetleri durumu olmayan ailelere verseydiniz ben oğlumun kıyafetlerini veriyorum durumu olmayan zor durumda olan aileler var
eymenzeynep Huma_kus34 2.el satış etiketi altında post açıp il ekleyip satabilirsiniz annemiz🥰 resimleri posta eklemeyi unutmayın 🌸🥰
Huma_kus34 asyasaremm temiz kullandım uzun kollu badıler var 18 24 ay kızım kılo alınca gitidiremedim araya yaz girdi dahada olmaz zaten bunlar satıyım istedım
eymenzeynep Huma_kus34 yeni post açıp etiket olarak 2.el satış ve bulunduğunuz ilin etiketini seçip resimleri fiyat bilgisini yazıp postu paylaşın🥰
1Ana2Evlat Huma_kus34 9,12 olanlar kızım 20 aylık ama bünyesi zayıf penyelerde büyük gibi duruyor olurmu acaba