Tuubaaaa Merhaba hanımlar çocuk dr. Bizi gastroentroloji bölümüne sevk etti bu bolum ne oluyo ne yapıyorlar çok endişeliyim ?
Yorguun Tuubaaaa bizde gittik bu bölüme yeni ama bizi kilo alımı olmadığı için sevk etti cnaim sizin neyiniz var
Esra_Deva Tuubaaaa bende kızımı götürdüm ancak sizi ne için yönlendirdi o önemli. Benim kızımın karaciğer enzimleri yüksek onun için gittik biz.