Esmaesmaesma ilk zamanlar sürekli emmek istemesi normal ama bunu devam ettirirsen hep öyle gider bize doktorumuz sarılığı geçtikten sonra 2 saatte bir emzir 40 ı çıktıktan sonra acıktıkça emzir her ağlaması veya huysuzlanmaya acıktığı için değil zaten doyduğunu anlamaz sürekli emer verirsen demişti biz 2 ay 20 günlüğüz şuan gündüzleri 2-3 saatte bir emiyor 15 dakika gece 6 saat deliksiz uyuyor