Aliciagirl yayalar hakkında burada pek çok post açıldı dolandırıcı bunlar diye hatırlıyorum, seneler önce internet aboneliğimi kağatım bir ay sonra hattımı değiştirmiştim ancak firma aboneliğimi kapatmamışlar ve tam bir yıl sonra kızlık soyadımdan babama ulaşıp beni buldular ve avukatlık bürosuydu bana ulaşan, haliyle sordupum her soruya olması gerektiği gibi cevap verdi, normal bir hukuk firmasj sizi azarlayıp bu tarz davranmaz zaten itibar etmeyin