Zahide97 Oğlum verem aşısı oldu 3 ay önce ve ebemiz kabuk bağlıcak şişecek bizdekiler gibi iz olacak dedi ama hiç birisi olmadı iz de yok sadece nokta gibi iğne giriş yeri belli Diğer bebekler de gördüğüm gibi olmadı neden
Sulee_ Zahide97 öyle olunca asi tutmamış diyorlar ama sonradan oluyor çıkacak sonradan bizimde 4-5 ay sonra çıktı izi