Açıldıktan sonra 1 ay içinde tüketilmeli diye hiç uğraşmadım açıkçası ben kullanmıştım çok şükür bişey olmadı ama tabi bu tamamen sizin tercihiniz buzdolabına hiç koymadım kapalı bir erzak dolabımda sakladım kapağı kapalı bir şekilde isterseniz muhallebilerinin içine veya püreleriyle karıştırıp da verebilirsiniz eliniz de kalsın istemiyorsanız..