Merhaba değerli anneler. Kızım 4 aylık oldu şükür ama emme sorunumuz devam ediyor sütümü biberonla veriyorum ve biberon reddi yaşıyoruz. Bazen aç kalıyor. Lansinoh marka biberon kullanıyordum mememe alışması İçin ama sütüm aşırı geldiği için tutmadı. Sanırım bu biberon ucu sert geliyor ya da benim sütümü sevmiyor bilmiyorum. Ama günlük öğün başı 60 ml içiyor çok zor günler yaşıyorum. O yüzden biberon değiştirmek istiyorum.biberon başlığı önerisi istiyorum yumuşak olanından bir de benim kullandığım biberona başka markaların başlıkları uyar mı öğrenmek istiyorum. Deneyen vardır belki diye. Şimdiden teşekkür ederim