Dunyamsensn2008 Evet indiği zaman garip bir çekilme hissi geliyor ve ağrıyor sizin de mi öyle bende mi tuhaflık var acaba
Honki_Ponki Dunyamsensn2008 evet canım aynen öle tarif ettiğin gibi olur acıma sanki gösünün içinden igneler batıyor gibi bir hissiyat ta olur Bol bol süt olsun bebeşine 😊
Dunyamsensn2008 AntiSosyallKelebek İlk çocuğumda öyle bir şey hatırlamıyorum bunda olunca korktum bazen ağrı da oluyor belli bir noktada
Honki_Ponki AntiSosyallKelebek kız kelebek🦋🦋 doğurdun mu canım ne alamdesin şimdiki durumun bayadır da girdiğini görmüyorum buraya görmüşkende sorayım dedim
AntiSosyallKelebek Dunyamsensn2008 Dolum oranı fazladır ben mesela bulgur yediğim zaman fena sızlar zönk diye süt inerdi
Dunyamsensn2008 AntiSosyallKelebek Aslında o kadar da çok değil yani 60 CC zar zor çıkıyor ilk zamanlar çok fena mastit olmuştum emmedigi için